خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





افسران - انگلیس منبع شر و نکبت


موضوعات مرتبط: اجتماعیسیاسی
برچسب‌ها: انگلیس شر و نکبت
[ یک شنبه 28 آذر 1395 ] [ 20:15 ] [ آرمان ]

افسران - نزدیکترین.....


موضوعات مرتبط: اجتماعیمذهبی
برچسب‌ها: خدا
[ یک شنبه 28 آذر 1395 ] [ 20:11 ] [ آرمان ]
افسران - وصیت شهدا زمین نماند

[ 15 آذر 1395 ] [ 0:6 ] [ آرمان ]
افسران - اهمیت بصیرت

[ 15 آذر 1395 ] [ 0:6 ] [ آرمان ]
هدف نداجا جلوگیری از ایران هراسی و ثبات امنیت در عرصه بین‌الملل است/ آمریکا را کدخدای جهان نمی‌دانیم/ وجود اختلاف میان نیروی دریایی ارتش و سپاه را تکذیب می‌کنم

 امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما اظهار داشت: هفتم آذرماه روز پیروزی عملیات مروارید است که به روز نیروی دریایی نام گذاری شده است، این روز روزی است که 67 روز پس از آغاز جنگ تحمیلی به کشور، عملیات مروارید با موفقیت به پایان رسید و از آنجا که نتایج ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورد به عنوان روز نیروی دریایی نام گذاری شد.

 

[ 15 آذر 1395 ] [ 0:6 ] [ آرمان ]

 بار دیگر مدافع حرمی عطر و بوی حرم حضرت زینب (س) را برایمان به ارمغان آورده بود. برای وداع با پیکر شهید پا به حسینیه معراج الشهدای تهران گذاشتیم. 
صدای گریه مردی( فرزاد قاسم زاده برادر شهید) توجه همه را جلب کرده بود. حال خودش را نمی شناخت. آنقدر بغض در گلو داشت که بلندبلند درد دل می کرد. می‌گفت «روز اربعین در کربلا بودم که به من زنگ زد و گفت داداش! زیارتت قبول باشه. منم به زودی برمی گردم و میام کنارتون. یدالله مثل همیشه بر قولش ماند و امروز آمد.» 
به اینجا که رسیدیم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد ناگهان حاضرین صبرشان تمام شد؛ گویی دل پرغصه جمع برای آتش گرفتن نیاز به یک جرقه داشت و آخرین خاطره این برادر از برادر شهیدش اشک و آه همه را درآورد.
 
[ 15 آذر 1395 ] [ 0:6 ] [ آرمان ]
افسران - رحلت رسول خدا و شهادت امام حسن مجتبی بر همه مسلمانان جهان تسلیت باد

[ 15 آذر 1395 ] [ 0:6 ] [ آرمان ]
افسران -
[ 15 آذر 1395 ] [ 0:6 ] [ آرمان ]
درگذشت رهبر بزرگ انقلابی؛
کاسترو، رهبر انقلابی یک جزیره کوچک در همسایگی آمریکا بود که الهام بخش جنبش‌های انقلابی بزرگ در سرتاسر دنیا شد. او تا زمانی که سرپا بود و بیماری او را ناتوان نکرد، لباس سبز رنگ چریکی را از تن به در نیاورد.

روز شنبه، رائول کاسترو، رییس جمهور کوبا، رسما خبر مرگ برادرش، فیدل کاسترو، را تایید کرد. به این ترتیب دفتر عمر 90 ساله رییس جمهور سابق کوبا و یکی از بزرگ ترین رهبران انقلابی جهان در قرن بیستم، بسته شد. در ادامه شرحی اجمالی از زندگی این شخصیت برجسته و تاثیر گذار تقدیم مخاطبان می گردد.

فیدل کاسترو؛ وکیلی که چریک شد و دنیا را تکان داد
******

 

[ 15 آذر 1395 ] [ 0:6 ] [ آرمان ]
افسران - مشکلات موجود در مسأله توافق هسته ای بخاطر عجله در زودتر به سرانجام رساندن #توافق است. #برجام

[ 15 آذر 1395 ] [ 0:6 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 153
بازدید هفته : 250
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 63862
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4