خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در ستاد ارتش برگزار شد  مراسم بزرگداشت امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» صبح امروز(چهارشنبه 23 فروردین) با حضور امیر سرلشکر «عطاالله صالحی» فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر «محمدحسین دادرس» معاون هماهنگ کننده آجا و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش در مسجد امام خمینی(ره) ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

[ 25 فروردين 1396 ] [ 23:38 ] [ آرمان ]

  روزنامه آمریکایی واشنگتن اگزمینر به نقل از یک مقام آگاه در کاخ سفید نوشت ارتش عربستان سعودی وعده داده است در چارچوب همکاری‌های امنیتی خود با دولت جدید آمریکا، اطلاعات جمع‌آوری شده خود را درباره ایران، سوریه و داعش در اختیار نیروهای آمریکایی قرار دهد. 
یک مشاور کاخ سفید این اقدام عربستان را در راستای تحقق اهداف ائتلاف، مفید توصیف کرد.  
"اد رویس"، سناتور جمهوری‌خواه ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا، در اظهاراتی گفت: اطلاعاتی که متحد ما در خاورمیانه در اختیارمان قرار می‌دهد برای مواجهه با شرایطی که اکنون در سوریه وجود دارد و برای رویارویی با بشار اسد دارای اهمیت حیاتی است. عربستان به روشنی اعلام کرد از آمریکا در توسل به زور علیه رئیس جمهور سوریه، در ماجرای به کارگیری تسلیحات شیمیایی علیه غیرنظامیان، حمایت می‌کند.
[ 25 فروردين 1396 ] [ 23:38 ] [ آرمان ]

موقعیت ایران در منطقه و جهان ممتاز است

 ، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (چهارشنبه 23 فرودین) در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی طی سخنانی گفت: شهید صیاد شیرازی را می‌توان در ابعاد مختلف معرفی کرد. این شهید بزرگوار نمونه بارزی از نبوغ نظامی، هدایت و فرماندهی و مدیریت جهادی و ولایتمداری بود و ایجاد اتحاد در بین نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت از جمله ویژگی‌های شخصیتی شهید صیاد شیرازی بود.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به شرایط کنونی منطقه غرب آسیا خاطرنشان کرد: امروز در سایه مجاهدت و ایثارگری شهدا، موقعیت ایران در منطقه و جهان ممتاز و بی‌بدیل است و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری موقعیت کشور ما در منطقه تثبیت شده و سیاست‌های دشمنان شکست خورده است.
 
[ 25 فروردين 1396 ] [ 23:38 ] [ آرمان ]
برگزاری رزمایش مشترک ایران و عمان در آب‌های دریای عمان

   رزمایش مشترک دریایی ایران و عمان با نظارت کمیته مشترک دوستی نظامی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان از (روزچهارشنبه) بین نیروهای دریایی دو کشور در آب‌های دریای عمان برگزار می‌شود. 
بر اساس این خبر در ادامه برگزاری اجلاس سیزدهم کمیته مشترک نظامی ایران و عمان، هیات نظامی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سلطنت عمان و فرماندهان نیروهای هوایی، زمینی، دریایی و فرماندهان پلیس سلطنت عمان دیدار کرد. 
بنا به گفته سردار سرتیپ پاسدار «قدیر نظامی» رئیس کمیته مشترک دوستی نظامی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان، در این ملاقات‌ها مقامات نظامی دو کشور، ضمن بررسی ابعاد همکاری‌های نظامی و دفاعی، بر توسعه و تعمیق همکاری‌ها بر محور اهداف و منافع مشترک وسایل مورد علاقه تاکید کردند. 
طرفین همچنین با اشاره به اهمیت و نقش نیروهای مسلح دو کشور، بر ضرورت حفظ صلح و ثبات در تنگه استراتژیک هرمز تاکید کردند. 
همچنین رزمایش مشترک دریایی «امداد و نجات» ایران و عمان، طی دو روز گذشته در اقیانوس هند برگزار شد.
[ 25 فروردين 1396 ] [ 23:38 ] [ آرمان ]

یگان پهپادی نزاجا  امسال نیز توسعه می‌یابد/ در رزمایش‌ها از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های نو و بومی شده بهره خواهیم برد

  امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری که صبح امروز و در آستانه 29 فروردین «روز ارتش» برگزار شد، اظهار داشت: سال ٩٦ همانطور که مقام معظم رهبری نیز در دیدار فرماندهان بیان کردند و طبق براوردهای اطلاعاتی، سالی سرشار از امنیت و ارامش و مقطع گشایش افق های جدید برای نزاجا خواهد بود.
امیر حیدری افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال ٩٦ چهار خط تولید قطعات مورد نیاز انواع تجهیزات عمده و راهبردی را راه اندازی می‌کنیم که این یک حرکت بی‌سابقه، انقلابی و جهادی است و در ابعاد مختلف پاسخگوی نیازمندی های تسلیحاتی و تجهیزاتی خواهد شد.
فرمانده نزاجا افزود: برنامه داریم تا این پهپادها را برای عملیات در شب و با برد بلند و طول مدت عملیاتی که مورد نیاز است آماده کنیم و هم اکنون نیز درحال گسترش این یگان در کل کشور هستیم.
[ 25 فروردين 1396 ] [ 23:38 ] [ آرمان ]

حفظ امنیت پایدار در کشور، هدف اصلی نیروهای مسلح/ به دنبال افزایش توان پدافندی در سال جدید هستیم   امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)در جمع کارکنان این قرارگاه ضمن تبریک به مناسبت سال جدید، گفت: هدف اصلی نیروهای مسلح حفظ امنیت پایدار در کشور است و نیروهای مسلح هر سال با افزایش توان نظامی خود سطح بازدارندگی را ارتقاء می‌دهند.

وی اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، امنیت یکی از شاخص‌های اصلی کشور است و قرارگاه پدافند هوایی به عنوان خط مقدم دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال جدید مانند سنوات گذشته فعالیت و تلاش خود را برای افزایش توان رزم بازدارندگی به کار خواهد بست.

[ 25 فروردين 1396 ] [ 23:38 ] [ آرمان ]

شناور موشک انداز

استفاده از شناورهای سبک موشک انداز در نیروهای دریایی دنیا در حال ایجاد جایگاهی خاص برای خود هستند.

  اگرچه تا سالهای اخیر، بسیاری از کشورهای جهان برنامه هایی برای توسعه شناورهای سبک موشک انداز نداشتند و به سمت ساخت ناوهای بزرگ و سنگین حرکت کرده بودند، اما این رویه چند سالی است که تغییرات محسوسی یافته و اکنون بتعداد قابل توجهی از نیروهای دریایی مناطق مختلف جهان، توسعه این کلاس از شناورها را در دست اجرا داشته و محصولات مختلفی را در این زمینه به بازار ارائه کرده اند.

ادامه مطلب

[ 25 فروردين 1396 ] [ 23:38 ] [ آرمان ]

 سردار سرلشکر سیدرحیم صفوی مشاور فرمانده معظم کل قوا در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید صیاد شیرازی که در تالار وحدت برگزار شد با اشاره به نقش مهم شهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس و مقابله با منافقین عنوان داشت: شهید صیادشیرازی یک انسان برگزیده خداوند در رفتار و منش فرماندهی و خرد نظامی و هم در شجاعت و عطوفت و مهربانی بود.  
سرلشکر صفوی تصریح کرد: دشمنی دشمنان با ما تمامی ندارد و ما باید قدر شهدای‌مان را بدانیم .  
مشاور فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن دوران دفاع مقدس در بین جوانان گفت: ما باید عوامل قدرت ملی را بشناسیم و بدانیم ملت ما ظرفیت عظیمی از استقامت و صبر را به ملت‌های جهان نشان داد و اگر تهدیدی علیه کشور ما باشد، ملت ما ایستاده است.  امروز اگر تهدید اقتصادی وجود دارد، ملت ما باید همان اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند را عمل کند.
 
وی  با اشاره به ولایتمداری شهید صیادشیرازی خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی به مقام معظم رهبری چه در دوران جنگ و چه پس از آن علاقه فراوانی داشت.
[ 25 فروردين 1396 ] [ 23:38 ] [ آرمان ]
سفیر سابق ایران در سوریه:باید مانع تبدیل اقدامات امریکا به رویه شد/بی خردی ترامپ را نباید دست کم گرفت

محمدرضا شیبانی سفیر سابق ایران در سوریه  درباره تلاش‌های آمریکا برای مطرح شدن در تحولات منطقه و سوریه، اظهارداشت: آمریکا با وجود قدرت نظامی که دارد، اکنون شرایط لازم برای تبدیل به یک مرکز نظامی در سوریه را ندارد. چرا که بیشتر در زمینه هوایی تجهیز شده است و نمی‌تواند درگیری مستقیم پیدا کند. 
وی با تأکید بر اینکه آمریکا حتی جریان سیاسی که بتواند غالب بر بشار اسد باشد را نیز در اختیار ندارد، تصریح کرد: فقدان دو ابزار فوق آمریکایی‌ها را در تصیمیم‌گیری‌هایش درباره بحران سوریه ناتوان کرده است.

این دیپلمات وزارت امور خارجه گفت: اسرائیلی‌ها با تشکیل کمربند امنیتی می‌خواهند مانع ورود جریان‌های تکفیری به کشورشان شوند و هم پوششی برای تقویت جریان‌های معارض در منطقه باشند.

[ 25 فروردين 1396 ] [ 23:38 ] [ آرمان ]
موشک کره شمالی

در سایه ارزیابی کارشناسان از احتمال اجرای ششمین آزمایش هسته‌ای کره شمالی در سالروز تولد بنیانگذار این کشور، پیونگ یانگ به خبرنگاران اعلام کرد: منتظر اعلام "رویداد بزرگ و مهمی" باشید.

[ 25 فروردين 1396 ] [ 23:38 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 275
بازدید ماه : 268
بازدید کل : 63887
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4