خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شاهزاده سعودی از احتمال قتل خود سخن گفت!

  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شاهزاده «عبدالعزیز بن‌فهد بن‌عبدالعزیز آل‌سعود»، کوچک‌ترین فرزند «فهد بن‌عبدالعزیز» پادشاه اسبق عربستان سعودی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر با نوشتن مطلبی سبب شگفتی و تعجب کاربران این شبکه اجتماعی شد.

وی نوشت: «پس از انجام مناسک حج، برای خداحافظی به دیدار عموی خود سلمان [بن‌عبدالعزیز] خواهم رفت و اگر به سفر نرفتم، بدانید که به قتل رسیده ام.»

وی در این مطلب، مقصد سفر خود را مشخص نکرده است.

بسیاری از بازدیدکنندگان صفحه وی با خواندن این مطلب با او اظهار همبستگی کردند و بسیاری از آن‌ها نیز اعلام کرد که وی در شرایط خطرناکی قرار دارد و از این رو مجبور به نوشتن این پیام در توییتر شده است.

[ 19 شهريور 1396 ] [ 18:51 ] [ آرمان ]

باشگاه نفت تهران با مبلغ 35 میلیارد تومان فروخته شد

  باشگاه نفت تهران که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کرد، سرانجام به مبلغ 35 میلیارد تومان به شرکت خصوصی  نفتی واگذار شد.

پیش از این شرکتی دیگر به مدت بیش از یک فصل باشگاه نفت تهران را در اختیار داشت اما به دلیل چالش‌های به وجود آمده، نتوانست سند قطعی این باشگاه را به نام خود بزند و تصمیم گرفت تا این باشگاه را به فروش برساند.

البته شرکتی که در زمینه تبلغاتی فعالیت می کرد تا لحظات پایانی مزایده باشگاه نفت شانس بیشتری برای برعهده گرفتن مالکیت این باشگاه داشت، اما در نهایت یک شرکت خصوصی نفتی با افزایش مبلغ، مزایده رابه سود خود به پایان رساند.

بیژن تاجیک، عضو هیئت واگذاری باشگاه نفت  این خبر را تائید کرد.

[ 19 شهريور 1396 ] [ 18:51 ] [ آرمان ]

 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یگان موشکی ارتش یمن و جنبش انصارالله مواضع نظامیان سعودی را درنجران واقع در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

بر این اساس، ارتش یمن و انصارالله چهارشنبه شب محل تجمع نظامیان سعودی در استان نجران هدف حملات موشکی خود قرار داد. یک منبع نظامی یمن به خبرگزاری رسمی یمن "سبا" گفت یگان موشکی ارتش یمن چندین فروند موشک کاتیوشا را به سمت محل تجمع نظامیان سعودی در پایگاه عاکفه شلیک کرد.

نیروهای یمنی روز چهارشنبه نیز با تعداد از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی در استان مأرب درگیر شدند و اقدام به تبادل آتش کردند. منابع محلی یمن می‌گویند در این تبادل آتش، 10 نفر از عناصر مزدور در مناطق مختلف منطقه صراوح استان مارب کشته شدند.

[ 19 شهريور 1396 ] [ 18:51 ] [ آرمان ]

  سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (پنج‌شنبه 16 شهریورماه) با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار صمیمی و دوستانه در ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

[ 19 شهريور 1396 ] [ 18:51 ] [ آرمان ]

موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان   به‌ مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۱۱۶۶ نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه‌ قضائیه در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۱۱۶۶ نفر از محکومانی را که در کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی قوه قضائیه واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مورد موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

[ 19 شهريور 1396 ] [ 18:51 ] [ آرمان ]

دلیل تاخیر اعلام پادشاهی محمد بن سلمان چیست؟

  به نقل از العهد، مجتهد فعال توییتری مشهور سعودی که هر از گاهی اخبار پشت پرده دربار سعودی را فاش می‌کند، نوشت که دلیل تاخیر اعلام پادشاهی محمد بن سلمان، تردید کسانی است که ولایتعهدی به آن‌ها پیشنهاد داده شده است.

وی افزود: احتمال می‌رود که امروز یا طی روزهای آینده، پادشاهی محمد بن سلمان اعلام شود.

مجتهد روز پنجشنبه گذشته گفته بود که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان مقدمات لازم برای کناره‌گیری پدر به‌نفع خود را کامل کرده است و به‌زودی خبر غافلگیرکننده‌‌ای از ولایت‌عهدی عربستان شنیده می‌شود.

وی در عین حال گفت که بن‌سلمان مردد و بسیار نگران است و به همین خاطر احتمال تعویق اعلام این خبر وجود دارد.

مجتهد افزود: نکته غافلگیر کننده این است که ولیعهد جدید از نسل چهارم یعنی از پسران نوادگان عبدالعزیز است و اگر نظر بن سلمان در این رابطه تغییر نکند، من دلیل این انتخاب را خواهم گفت.

این در حالی است که حساب کاربری "کشکول" در توییتر که خود را رصد کننده حوادث عربستان معرفی کرده است، نوشت: عبدالعزیز بن فهد بن ترکی الثانی از جناح سدیری‌ها که در حال حاضر معاون امیر منطقه الجوف است، ولیعهد جدید عربستان خواهد بود.

[ 19 شهريور 1396 ] [ 18:51 ] [ آرمان ]

حجت الاسلام قرائتی: روزشمارهای من درآوردی را تمام کنید ! + فیلم

  برنامه سمت خدا چند سالی است که در شبکه سه سیما، با هدف کوشش همگانی در اعتلای باورهای دینی، میزبان بسیاری از کارشناساندینی و اخلاقی است؛ برنامه‌ای پرمخاطب‌ که در کنار انتخاب موضوع‌های کاربردی و مورد ابتلا، از شیوه‌های قابل فهم و روان در بیان مطالب، استفاده مناسبی داشته  و به خوبی در جهت اهداف تعیین شده گام برداشته است.

در ویدئوی زیر بخش‌هایی از صحبت‌های حجت الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور را شاهد خواهید بود که مدتی مهمان این برنامه بوده است. استاد قرائتی باب کردن روز شمارهای مناسبتی مانند روز شمار "تا محرم"  را موضوعی بی‌پایه و اساس عنوان کرد و افزود: در هیچ جای اسلام استقبال از محرم و عاشورا نداریم ! این روزشمارهای من درآوردی را تمام کنید.

[ 19 شهريور 1396 ] [ 18:51 ] [ آرمان ]

 در پی انتصاب سرلشکر موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش، سردار سرلشکر محمد حسین باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش در دیداری صمیمانه، اظهار کرد: به فضل الهی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش غیرتمند تحت منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، در یک روند پر شتاب و هماهنگ، در مسیر تقویت روز افزون سپر دفاعی کشور در عرصه‌های زمینی، دریایی و هوا و فضا، حرکت جهادی و انقلابی دارند و دشمنان را از هرگونه ماجراجویی علیه میهن اسلامی برحذر داشته اند.

در این دیدار سرلشکر موسوی نیز با اظهار خرسندی از تعاملات و هماهنگی‌های جاری در روابط کاری و ماموریتی بین ستاد کل نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش در تعالی معنوی و ارتقای سطح معیشت کارکنان و تعمیق هماهنگی و هم افزایی با سایر سازمان‌های دفاعی و به طور خاص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای انجام موفق و مقتدرانه ماموریت‌های محوله در اولویت‌های ارتش قرار دارد.

گفتنی است ۳۰ مرداد سال جاری، امیر سرلشکر ستاد دکتر سید عبدالرحیم موسوی توسط مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

[ 19 شهريور 1396 ] [ 18:51 ] [ آرمان ]

خدمات امدادی هوانیروز به ۱۷ استان کشور/ آمادگی کامل برای امدادرسانی و انتقال هوایی آسیب‌دیدگان را داریم

 ؛ امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی در حاشیه برگزاری آیین دومین یادواره شهدای امداد و انتقال هوایی و تجلیل از پیشکسوتان بهداشت، امداد و درمان هوانیروز که در ستاد فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: پیش از این هوانیروز در ۱۵ استان کشور خدمات امدادی و انتقال هوایی داشت که اخیرا دو استان دیگر را به این مجموعه اضافه کرده‌ایم.

وی با اشاره به آمادگی هوانیروز در اجرای انواع ماموریت‌های پیشرو، گفت: از دولت می‌خواهیم تا با افزایش بودجه و اعتبارات، بستر مناسب را جهت افزایش پایگاه‌های اورژانسی در سراسر کشور فراهم کند.

[ 19 شهريور 1396 ] [ 18:51 ] [ آرمان ]

رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان روهینگیایی به جهانیان، رسالت خطیر امت اسلامی

 ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید جنایات علیه مسلمانان میانمار، رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان روهینگیایی به جهانیان را رسالت خطیر امت اسلامی و نهادهای مؤثر بین‌المللی دانست.

 در بخشی از این بیانیه آمده است: جنایات دهشتناک گروههای تندروی بودایی و ارتش میانمار علیه مسلمانان روهینگیایی که از هفته گذشته با ورود به مرحله ای خطرناک، سرگذشت تلخ و ناگواری برای مسلمانان این کشور رقم زده است، حکایت از یک توطئه‌ی سازمان یافته ضد اسلامی دارد که در صورت عدم توقف و پایان پذیری منجر به ثبت یک نسل کشی بزرگ دیگر در تاریخ بشریت خواهد شد.

[ 19 شهريور 1396 ] [ 18:51 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 153
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 63804
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4