خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ یک شنبه 22 مرداد 1396 ] [ 1:10 ] [ آرمان ]

دستگیری 27 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش/ تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط شد

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۲۷ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) و همزمان با دهه ی مبارک کرامت و در آستانه ی تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران، سربازان گمنان امام زمان (عج) موفق شدند، یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان های عمقی و شهرهای مذهبی کشور را داشت؛ طی سلسله عملیات ترکیبی اطلاعاتی شناسایی و قبل از هرگونه اقدام به همراه سلاح و مهمات بازداشت نمایند.

بحمداله در این عملیات که در تبادل اطلاعاتی با یکی از سرویس های منطقه اجرایی گردید؛ از این گروهک تروریستی، تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط گردید.

تروریست ها تلاش داشتند اقلام فوق را با اختفا در لوازم خانگی به کشور منتقل نمایند. در این خصوص 10 نفر در مرکز هدایتی این گروه در آنسوی مرزها و 17 نفر نیز در داخل کشور بازداشت شدند.

شایان ذکر است مقرر بوده 5 نفر از دستگیر شدگان عملیات داخل کشور را انجام داده و بقیه به عنوان عناصر تدارکاتی و پشتیبانی کننده گروه ایفای نقش نمایند.

[ 22 مرداد 1396 ] [ 1:9 ] [ آرمان ]
دست بالای نیروهای مسلح ایران در مواجه با دشمنان

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر دست بالای نیروهای مسلح ایران در مواجه با دشمنان گفت: تمام تحرکات و تحولات دشمن در منطقه را رصد می کنیم.

ادامه مطلب

[ 22 مرداد 1396 ] [ 1:9 ] [ آرمان ]

رشادت‌های شهید بابایی اصحاب کفر را در هم می‌کوبید.

شهید بابایی اسوه‌ی عالم شهادت و بزرگمرد نبردهای هوایی+ تصاویر

[ 22 مرداد 1396 ] [ 1:9 ] [ آرمان ]

اینجانب روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه عزیزانی که در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ پایداری و آگاهی مردم عزیز و اعتلای کشور  شبانه روز تلاش می‌کنند را تبریک عرض می نمایم.

مدیر وبلاگ

[ 22 مرداد 1396 ] [ 1:9 ] [ آرمان ]

وزیر خارجه پیشین آمریکا مدعی شد اگر دولت این کشور گروه تروریستی داعش را شکست دهد، «امپراتوری ایران» در منطقه تاسیس خواهد شد.

توصیه گستاخانه کیسینجر به واشنگتن: داعش را برای جلوگیری از تاسیس امپراتوری ایران در منطقه حفظ کنید

 به نقل از نیوزویک؛ «هنری کیسینجر»، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا، به دولت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور، گفت نباید با نابود کردن داعش، زمینه را برای توسعه قدرت ایران در منطقه فراهم کرد؛ زیرا به ادعای وی، با سلطه تهران و نیروهای متحدش بر اراضی آزاد شده از چنگ داعش، یک «امپراتوری رادیکال ایرانی» شکل خواهد گرفت.

در عراق، نیروهای این کشور توانستند موصل را از وجود عناصر داعش پاکسازی کرده و شهر را در کنترل خود درآورند. نیروهای عراقی تقریبا به بیرون راندن داعش از تمام مراکز اجتماع آنها در این کشور نزدیک شده‌اند. در سوریه نیز ائتلاف عربی-کُردی نیمی از مناطق شهر رقه را از حضور داعش پاکسازی کرده است که از اواسط سال 2014 و همزمان با قدرت گرفتن این گروه تروریستی به مرکز خلافت خودخوانده داعش تبدیل شده بود.

حالا کیسینجر 94 ساله، که در زمان ریاست جمهوری ریچارد نیکسون، وزیر خارجه آمریکا بود، به دولت ترامپ هشدار می‌دهد، شکست داعش به قدرت گرفت ایران در سراسر منطقه خاورمیانه منتهی می‌شود.

[ 22 مرداد 1396 ] [ 1:9 ] [ آرمان ]

  پایگاه اینترنتی روزنامه فلسطینی المنار نوشت: برخی از منابع در مصاحبه با این روزنامه فاش کرده‌اند که یک هیئت اسرائیلی که در آن یکی از وزیران کابینه این رژیم نیز حضور داشت،  هفته گذشته با ولیعهد سعودی در ریاض دیدار کرده است. 

در این دیدار رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی که از نزدیکان پادشاه بیمار سعودی است و روابط بسیار خوبی نیز با سرویسهای جاسوسی اسرائیل دارد نیز حضور داشت.

این منابع افزودند: در دیدار هیئت اسرائیلی و مقامات سعودی مسائل مشترک و در راس آن تحولات سوریه و لبنان بررسی شده است. این منابع تحولات اخیر لبنان را به منزله افزایش توان نظامی حزب الله ضد اهداف مشترک ریاض و تل آویو نامیدند. همچنین دو طرف، نقش اسرائیل را در جنگ وحشیانه رژیم وهابی سعودی علیه یمن و همچنین مشارکت عربستان سعودی را در برنامه های آینده برای نظارت بر مسجد الاقصی ، قدس شریف و عادی سازی روابط بین اسرائیل و عربستان بررسی کردند. 

 

[ 22 مرداد 1396 ] [ 1:9 ] [ آرمان ]

با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش ،گردان پهپاد ایستگاه رادار شهید عسگری افتتاح شد.

پهپاد سیراف

 گردان پهپاد ایستگاه رادار شهید مجید عسگری هاشم آباد با حضور امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) افتتاح شد.   

در این مراسم، فرمانده ایستگاه ضمن تشریح فعالیت‌های موفقیت آمیز ایستگاه شهید مجید عسگری، گفت: نمونه این موفقیت‌ها کسب رتبه برتر مسابقات پهپاد ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط این ایستگاه رادار می‌باشد.

در پایان مراسم نیز یکی از پهپادهای این گردان به نام «کرار» با موفقیت به پرواز در آمد و دقایقی بعد نیز در باند فرودگاه به زمین نشست. 

[ 22 مرداد 1396 ] [ 1:9 ] [ آرمان ]

حسن روح‌الامینی از گرافیست‌های کشورمان، پوستری درباره لحظه شهادت محسن حججی از شهدای مدافع حرم طراحی کرد.

  سه روز پیش  خبری مبنی بر اسارت یکی از مدافعین حرم به‌نام محسن حججی به‌دست تروریست‌های تکفیری در مرز عراق و سوریه منتشر شد. پس از گذشت دو روز از این خبر روز گذشته، تروریست‌های تکفیری این رزمنده مدافع حرم ایرانی را به شهادت رسانده تصاویر آن را منتشر کردند.

در همین زمینه حسن روح‌الامینی گرافیست و هنرمند انقلابی کشورمان پوستری زیبا از لحظه شهادت این شهید به تصویر کشیده که در زیر آن را مشاهده می‌کنید.

روح الامینی

[ 22 مرداد 1396 ] [ 1:9 ] [ آرمان ]
تکاوران ارتش و سپاه کادر

تکاوران نیروی زمینی ارتش و سپاه در مسابقات نظامیان جهان در روسیه در بخش هوابرد و کوهستان به رقابت با سایر حریفان خود پرداختند.

ادامه مطلب

[ 22 مرداد 1396 ] [ 1:9 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 153
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 63814
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4