خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





افسران - تا ۱۲ ساعت دیگه بهتون فرصت میدم از ذخیره نظام عذرخواهی کنید وگرنه یارانتون قطع میشه/امضا: (رئیس هیئت ماله کشان)

[ 13 شهريور 1395 ] [ 19:24 ] [ آرمان ]

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ علاء الدین بروجردی در مصاحبه با پایگاه خبری العهد لبنان گفت تروریست‌هایی که در ایران بازداشت شدند، اطلاعات ارزشمندی را ارائه کرده‌اند.  

 
وی افزود :« آل سعود از همه امکانات منطقه و جهان در همه زمینه‌ها بر ضد جمهوری اسلامی استفاده می کند و در این چارچوب از گروه‌های تروریستی برای هدف قرار دادن ملت ایران حمایت می‌کنند.»  
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به پرسشی درباره اعلام بازداشت گروه‌های تروریستی مورد حمایت دستگاه‌های اطلاعاتی عربستان سعودی در ایران گفت: «گروه‌های تروریستی که اخیرا بازداشت شده‌اند اطلاعات ارزشمندی درباره نقش عربستان سعودی و حمایت آن از این گروه‌ها به مسئولان امنیتی کشور ارائه کرده‌اند.»    
[ 13 شهريور 1395 ] [ 19:24 ] [ آرمان ]

پدافند هوایی تا پایان سال چندین مورد تمرین تاکتیکی خواهد داشت

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرفرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‎الانبیا در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس این قرارگاه که در دانشگاه ستاد و فرماندهی آجا برگزار شد در مورد تمرین تاکتیکی اخیر پدافند هوایی اظهار داشت: یک تمرین تاکتیکی در مناطق جنوبی کشور برگزار شد و در آن از عمده سامانه‌های قرارگاه پدافند هوایی استفاده شد.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‎الانبیا ادامه داد: البته در این تمرین هیچ موشکی شلیک نشد و هدف اصلی آن ایجاد هماهنگی یکپارچه میان نیروهای عمل کننده و سامانه‌های مستقر بود و ارزیابی ما نیز از این تمرین خوب بوده و تا پایان سال نیز باز هم از این گونه تمرینات در نقاط مختلف کشور انجام خواهیم داد.
 
امیر اسماعیلی در بخش پایانی سخنانش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از سامانه باور 373 در این تمرین تاکتیکی استفاده شده است، خاطرنشان کرد: ما از سامانه‌هایی که هنوز در قرارگاه مستقر نشده اند در تمرینات خود استفاده نمی‌کنیم و فقط از سامانه‌های مستقر استفاده می‌شود و با جابجایی سریع این سامانه‌ها قصد تست سرعت عمل نیروها و قدرت مانور تجهیزات را داشتیم که خوشبختانه با موفقیت انجام شد.
[ 13 شهريور 1395 ] [ 19:24 ] [ آرمان ]

قرصی که شما را جوان نگه می دارد ! به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پژوهشها نشان می‌دهد که ویتامین «ای» در مقابل بسیاری از بیماریها به بدن کمک می‌کند و سلولها را از انواع مشخصی از آسیبها حفظ کرده، طول عمر آنها را افزایش می‌دهد.

این خاصیت ویتامین «ای» در طول زمان باعث کند شدن آسیب سلولی میشود که به طور طبیعی با افزایش سن اتفاق می افتد. 

ویتامین «ای» بدن را در مقابل بعضی از اختلالات حفظ می کند و به درمان بعضی دیگر از بیماری ها کمک می کند. 

 سرطان. ویتامین "ای" نقش مهمی در درمان بسیاری از سرطان ها از جمله سرطان پوست، دهان و گلو، معده، رودة بزرگ پستان و غذه پروستات ایفا می کند.  

[ 13 شهريور 1395 ] [ 19:24 ] [ آرمان ]
دانشمندان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند زیاده روی در مصرف مرغ منجر به سرطان سینه می شود.
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در طی تحقیقات جدید پزشکان دریافتند بال مرغ به تنهایی تهدیدکننده سلامتی نیست اما از آنجایی که امروزه به قسمت بال و گردن آن آمپول استروئیدی(محرک رشد) تزریق می کنند خوردن آن برای سلامتی بدن مضر است.
 
استروئیدها به منظور رشد سریع جوجه ها در گردن و بال آنها تزریق می شود و با این شیوه زمان معمول برای رشد مرغ بسیار کاهش می یابد.
 
خانم ها
 
گفتنی است؛ از عوارض تزریق این هورمون می توان به  اختلالات هورمونی، کیست رحمی و سرطان سینه اشاره کرد که زیاده روی در مصرف مرغ می تواند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.
 
لازم به ذکر است؛ افراد قبل از خرید مرغ حتما باید آن را از مراکز معتبر بهداشتی خریداری کنند و به برچسب آن توجه ویژه ای داشته باشند.
[ 13 شهريور 1395 ] [ 19:24 ] [ آرمان ]

 دوگین: اگر از اصول انقلاب‌تان دفاع کنید در نهایت پیروز خواهید شد و ظهور حضرت مهدی(عج) فرا

 خواهد رسید

 رئیس جنبش اورآسیا گفت: معتقدم اگر شما قدرتمند باشید و از اصول انقلاب خود دفاع کنید، در نهایت پیروز خواهید شد و به آنچه در انتظار آن به سر می‌برید یعنی دنیای عادلانه و معنوی با ظهور حضرت "مهدی"(عج) خواهید رسید.

[ 13 شهريور 1395 ] [ 19:24 ] [ آرمان ]
http://www.aja.ir/portal/Picture/

فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در تیپ 388 پیاده مکانیزه ایرانشهر از آمادگی رزمی آن یکان بازدید و در جمع کارکنان وظیفه و پایور این تیپ به حدیثی از امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و گفت: از دشمن پرهیز کنید به ویژه دشمنی که با تو از در صلح و دوستی وارد می شود به دلیل اینکه دیروز دشمن شما بوده است و امروز در صدد این است که از قبل به شما نزدیک تر شود و شما را تحت تاثیر اخلاقیات و خصوصیت های رفتاری خود قرار دهد تا بتواند در اولین فرصت نقشه های شوم خود را عملی کرده و به شما ضربه وارد کند. پس باید مراقب عقاید و اعتقادات خویش و کشور عزیزمان باشیم تا  نقشه هایی که از پیش برای این کشور طراحی شده است را خنثی کنیم.

[ 13 شهريور 1395 ] [ 19:24 ] [ آرمان ]
 aks-khandedar-mehr-94-radsms-006

[ 13 شهريور 1395 ] [ 19:24 ] [ آرمان ]
aks-khandedar-mehr-94-radsms-010

[ 13 شهريور 1395 ] [ 19:24 ] [ آرمان ]
aks-khandedar-mehr-94-radsms-020

[ 13 شهريور 1395 ] [ 19:24 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 153
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 63832
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4