خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ 11 فروردين 1397 ] [ 23:52 ] [ آرمان ]

کسرخدمت‌های جدید سربازی بحث داغ حوزه سربازی در سال گذشته بود که سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان با درنظر گرفتن سهمیه‌ای 20 هزارنفری برای هرسال به مرحله اجرا درآمد.

کسر خدمت‌های جدید سربازی در سال ۱۳۹۷ به چه‌کسانی می‌رسد؟ نیمه دوم سال گذشته بود که سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان مجلس و ستادکل نیروهای مسلح در مورد نحوه اعطای کسرخدمت‌های ناشی از ایثارگری، رزمندگی و آزادگی به توافق رسیده و تصمیم برآن شد تا در هرسال 20 هزارنفر دارای بیشترین امتیاز از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

با توجه به تعداد افراد واجد شرایط و سهمیه 20هزارنفری عملا حداقل در سال نخست اجرای این طرح، تنها افرادی که والدینشان 28 و 29 ماه سابقه رزمندگی و آزادگی یا 29 و 28 درصد ایثارگری داشته باشند امکان بهره‌مندی از این تسهیلات را پیدا کردند و دیگران یا باید به سربازی می‌رفتند یا اینکه اگر وارد غیبت از سربازی نمی‌شدند می‌بایست در انتظار سال آینده بمانند تا شاید جزو سهمیه 20 هزار نفری قرار بگیرند، در این میان البته مشمولانی که والدینشان 27 و 26 ماه سابقه رزمندگی و آزادگی یا 26 و 27 درصد جانبازی دارند، بیشتر پیگیر این مساله هستند.

http://javaninews.ir/ 

[ 11 فروردين 1397 ] [ 23:52 ] [ آرمان ]

چشم‌های بسته مقامات غربی بر دفاعی بودن توان نظامی ایران

جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال افزایش توان دفاعی خود بود و این موضوع هراسی در دل مقامات کشورهای غربی انداخته که تا امروز خواب راحت را از چشم آنها گرفته است.

با وجود این که افزایش توان دفاعی بر اساس قوانین بین‌الملل امری طبیعی است و باعث ایجاد نوعی بازدارندگی می‌شود تا کشورهای طمع‌کار فکر تجاوز را در سر نپرورند و با وجود این که کشورهای مستکبر هر روز در حال افزایش توان نظامی خود حتی با سلاح‌های ممنوعه هستند، اما وقتی کشورهایی چون ایران توان نظامی خود را برای دفاع افزایش می‌دهند در نظر دشمنان تهدیدی برای جهان محسوب می‌شود!

http://javaninews.ir 

[ 11 فروردين 1397 ] [ 23:52 ] [ آرمان ]

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد مسکو شماری از دیپلمات‌های آمریکایی را اخراج و کنسولگری این کشور در سن پترزبورگ را تعطیل می‌کند.

لاوروف از اخراج ۶۰ دیپلمات آمریکا از روسیه خبر داد به نقل از رسانه‌های روس، وزارت خارجه روسیه از اخراج ۶۰ دیپلمات آمریکایی از این کشور و تعطیلی کنسولگری آمریکا در سن پترزبورگ خبر داد. سفیر آمریکا در مسکو هم امروز به وزارت خارجه روسیه احضار شد.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، امروز در نشست خبری گفت: روسیه با کشورهایی که دیپلمات‌های روس را اخراج کردند، مقابله به مثل می‌کند. اما پاسخ مسکو به همین اقدام محدود نمی‌شود.

http://javaninews.ir 

[ 11 فروردين 1397 ] [ 23:52 ] [ آرمان ]

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه ۱۰ فروردین با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

تراکتور حامل جایگاه دوم برای اصفهان/ شمال و جنوب لیگ در مصاف نوروزی/ زور آزمایی گزینه‌های سقوط در مشهد  هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبالامروز جمعه 10 فروردین با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود.

مشکی پوشان دیار خراسان - استقلال خوزستان؛ ساعت 17

تیم مشکی پوشان دیار خراسان در وضعیت بحرانی قرار دارد و با 15 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.

داوود مهابادی در تعطیلات لیگ برتر به عنوان سرمربی جدید مشکی پوشان خراسان انتخاب شد تا این تیم مشهدی را در لیگ برتر حفظ کند.

این تیم مشهدی با وجود اینکه شانس زیادی برای بقاء در لیگ برتر ندارد اما مسئولان این تیم با حضور مهابادی سرمربی جدید تیم خود امیدوارند که همانند فصل گذشته در دقایق پایانی در لیگ برتر ماندگار شوند.

http://javaninews.ir 

[ 11 فروردين 1397 ] [ 23:52 ] [ آرمان ]

ایران قبل از انقلاب اسلامی کشوری وابسته به غربی‌ها بود. البته وابستگی به کشور های غربی تنها به دوران طاغوت بسنده نمی کند، چرا که در دوره هایی همچون قاجاریه نیز این موضوع به وضوح وجود دارد. پس از انقلاب اسلامی؛ ایران موفق شده بود دست آمریکا و انگلیس را از کشور کوتاه کند. آنها سفره‌ای به نام ایران که دارای منابع گوناگونی است را از دست داده بودند و به هرکاری دست می زدند تا دوباره اوضاع را برای خود در ایران همچون سابق کنند.

سوال اینجاست که عربستان سعودی و حکام آن چه زمانی پی می برند که از غربی ها همچون آمریکا بازی خورده اند. اگر زمانی هرج و مرج در این کشور اتفاق بیفتد ، آیا آمریکا به بهانه های مختلف نیروهای نظامی خود را وارد عربستان نمی کند؟

 خنجر از پشت آمریکا بر پیکره آل‌سعود، اتفاقی که به زودی خواهد افتاد

http://javaninews.ir 

[ 11 فروردين 1397 ] [ 23:52 ] [ آرمان ]

کاربران فضای مجازی به اظهارات متوهمانه و بی پایه و اساس محمد بن سلمان ولیعهد سعودی درباره جنگ با ایران واکنش نشان دادند.

واکنش کاربران به اظهارات متوهمانه بن سلمان درباره جنگ با ایران

  محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال که روز پنج شنبه به چاپ رسید، اظهار کرده بود باید با تشدید فشار تحریمی بر ایران، به اهدافمان برسیم در غیر این صورت، باید 10 تا 15 سال بعد با این کشور وارد جنگ شویم.

بن سلمان در حالی این ادعای بی اساس را مطرح کرد که عربستان پس از 3 سال از آغاز جنگ یمن هنوز نتوانسته است در مقابل این کشور به موفقیت دست یابد و اقدام به کشتن غیر نظامیان و کودکان مظلوم یمنی می کند.

بن سلمان از زمان به دست گرفتن قدرت، سفرهای زیادی به کشور های مختلف انجام داده است و تلاش می کند تا با دادن رشوه های هنگفت، کشورها و مجامع بین المللی را درباره جنایات یمن ساکت کند.

 کاربران فضای مجازی به اظهار نظر محمد بن سلمان درباره جنگ با ایران این گونه واکنش نشان دادند:

 http://javaninews.ir/

[ 11 فروردين 1397 ] [ 23:52 ] [ آرمان ]

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۲ دیدار به پایان می‌رسد.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال  هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبالامروز با برگزاری 2 دیدار به پایان می رسد.

پیکان - سپاهان؛ ساعت 17:30

تیم فوتبال پیکان با 41 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. این تیم قصد دارد با برتری برابر زردپوشان اصفهانی همچنان در کورس رقابت با مدعیان کسب سهمیه آسیایی بماند.

به هر حال پیکان رقابت تنگاتنگی به همراه 3 تیم دیگر برای کسب سهمیه آسیایی دارد و به امتیازات بازی های باقی مانده نیاز مبرم دارد تا سهمیه رقابت های آسیایی را بدست آورد.

در آن سوی میدان، زردپوشان اصفهانی وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارند و با 27 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند.

[ 11 فروردين 1397 ] [ 23:52 ] [ آرمان ]

زمان فیلتر تلگرام اعلام شد علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رادیو شهری بروجرد، با اشاره به موضوع از مدار خارج شدن تلگرام اظهار داشت: این تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده و تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد.

وی تصریح کرد: این موضوع به لحاظ امنیت ملی ما مهم است، با توجه به نقش مخربی که تلگرام در بحران های سال گذشته در کشور داشت و هم اینکه ما امروز در فضای مجازی به این توانمندی رسیده ایم که یک سامانه ملی را تعریف کنیم؛ مانند سروش و ظرفیت های دیگر.

بروجردی خاطرنشان کرد: این تصمیم اتخاذ شده که تلگرام جای خود را به یک سامانه ملی بدهد و فکر می کنم حداکثر تا پایان ماه جاری (فروردین ماه) این اتفاق خواهد افتاد.

[ 11 فروردين 1397 ] [ 23:52 ] [ آرمان ]

نیروهای یمنی با موشک "بدر 1" پادگان گارد ملی عربستان را در هم کوبیدند

به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک از نوع "بدر 1" پادگان گارد ملی عربستان در نجران واقع در جنوب این کشور را در هم کوبیدند.

یک منبع نظامی تاکید کرد که این موشک به دقت به هدف مورد نظر اصابت کرد.

یگان موشکی ارتش یمن روز گذشته نیز با یک فروند موشک بالستیک بدر شرکت آرامکو عربستان در جیزان را هدف قرار داد.

 یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز پنجشنبه دوم فروردین در بیانیه‌ای از یک موشک بالستیک جدید به‌نام "بدر" رونمایی کرد که در داخل این کشور ساخته شده است.

[ 11 فروردين 1397 ] [ 23:52 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 153
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 63840
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4