خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
رهبر معظم انقلاب فرمودند: روزی که کلمه سنی و شیعه در ادبیات آمریکایی‌ها پیدا شد، همه اهل نظر نگران شدند.

، همزمان با هفدهم ربیع الاول، خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع)، مسئولان نظام، میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای  اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع) با اشاره به دمیده شدن روح زندگی و معنویت واقعی و احیای دنیای مرده و آفت زده جاهلیت با ظهور اسلام و ولادت و بعثت پیامبر(ص)، مهمترین وظیفه امروز دنیای اسلام بویژه علماء و روشنفکران راستین را «تلاش مجدانه و مجاهدانه» برای دمیدن روح واقعی اسلام و معنویت در دنیای پر از ظلم و تبعیض و قساوت کنونی دانستند و تأکید کردند: امروز نوبت دنیای اسلام است که با استفاده از دانش و ابزارهای جهانی و همچنین عقل و خردمندی و تدبر و بصیرت، در جهت برپایی «تمدن نوین اسلامی» حرکت کند.


[ 27 دی 1394 ] [ 19:55 ] [ آرمان ]
ناخدا هوشنگ صمدی کسی که رویایی تصرف یک روزه ی خرمشهر را برای عراقیان به کابوس تبدیل کرد . وی حدود چهل روز پس از بازنشستگی باشنیدن جو متشنج مرزی سریعا خود را به گردان تکاوران پایگاه دوم دریایی بوشهر رسانده و بلافاصله وارد نبرد خرمشهر میشود. پس از ورود تانکهای عراقی به شهر طرحی ارایه میدهد که تا چند ساعت قبل از سقوط خرمشهر هیچ تانکی جریت ورود به شهر را نکرد. وی دستور داد تعدادی از تکاوران نیروی دریایی، یگانهای زرهی عراق را از طریق کانال فاضلاب خرمشهر دور زده و از چند طرف تانکها را محاصره ، تصرف یا نابود کنند. شرایط خرمشهر به قدری سخت بود که یکی از گروهان های تکاور برای ورود به شهر بدستور ناخدا صمدی 11 ساعت سینه خیز حرکت کردند تا از تیر رس عراقی ها مصون باشند. ایشان همچنان در قید حیاتند و در خوزستان زندگی میکنند. خدا حفظشان کند.

متاسفانه در سریال کیمیا هیچ اشاره ای به مردان و تکاوران با غیرت نیروی دریایی و فرماندهان و دانشجویان شجاع دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش در دفاع از خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ نشده است

[ 27 دی 1394 ] [ 19:55 ] [ آرمان ]

یوسف زهرا در این کنعان کسی بیدار نیست
خوابمان برده ست…در اینجا کسی هشیار نیست

تو دعامان می کنی،ما بی محلی می کنیم
هیچ کس انگار مشتاق تو ای دلدار نیست

بی قراری از غم هجر تو کار عاشق است
من که عاشق نیستم،وقتی که حالم زار نیست

آخرش می میرم و رویت ندیده می روم
ظاهرا این نوکر تو لایق دیدار نیست

زحمتت دادم،برایت درد سر بودم ببخش
در میان نوکرانت مثل من سربار نیست

باز هم بار گناهانم مرا زد بر زمین
توبه و بد قولی من که همین یکبار نیست

من فقیر و رو سیاهم،بی نوایم…بی کسم
هم نشینی کریمان با فقیران عار نیست

این دل ویرانه را آباد کن یابن الحسن
بهر این ویرانه دل غیر از شما معمار نیست

دست من در محضرت خالیست می دانم ولی
مطمئنم با کریمان کارها دشوار نیست

[ 27 دی 1394 ] [ 19:55 ] [ آرمان ]



انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سید الشهداء سرزمین حجاز ، حضرت آیت‌الله شیخ باقر النمر سلام الله علیه را پیشگاه حضرت ولی عصر عج و مسلمانان آزاده ی جهان و امت انقلابی ایران و حجت حق حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای تبریک و تسلیت می گوئیم

شهادت سیدالشهدا حجاز گوشه ای از طرح مثلث شوم "غربی عبری عربی"است

بی تردید شهادت مردان خوب خدا نظیر حضرت آیت الله شیخ باقر النمر ، هزینه ای که عشاق حضرت ابا عبدالله الحسین علیه الصلوه والسلام برای ظهور حضرت عشق ، یوسف زهرا ، حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و انتقام از ددمنشان وهابی و صهیونیستی می پردازند

واقعیت این است که شهادت شیخ النمر نشانه ی اوج استیصال و ناکامی آل سقوط و نگرانی از آینده وحشتناک و کابوسی است که خواب راحت را از وهابیون خونخوار و داعش پرور صهیونیستی ربوده است.

جهان استکبار و مثلث شوم و نکبت بار و شیطانی "عربی عبری غربي" باید از این پس دنیای خود را سیاه و سراسر جهنم بدانند

روز به روز حلقه محاصره این مثلث شوم در منطقه (حجاز ، یمن ، بحرین ، سوریه ، عراق ، فلسطین ، مصر ، نیجریه و...)تنگ تر و تنگ تر خواهد شد و از امروز شمارش معکوس و ناقوس مرگ برای مثلث ترور و خشونت و نامنی به صدا در آمده است.

أليس الصبح بقريب

[ 27 دی 1394 ] [ 19:55 ] [ آرمان ]

تحلیل این است اینه که  و این شهید کردت باقرالنمر و  حمله به سفارت عربستان در تهران  توسط یه شطرنج باز قهار اداره شده، احتمالا این ویرانگری بخشی از نقشه از پیش طراحی شده قبل از اعدام بوده، با این کار ایران کاملا در موضع کیش قرار گرفت، الان برگ برنده دست اوناست. این یه اقدام از پیش طراحی شدست و باید ماهیت کسانی که مردم را به این کار تحریک کردند روشن بشه، چون الان توپ دیگه تو زمین ماست. نه تنها نمیتونیم در مورد ایت الله نمر کاری کنم بلکه دیگه هیچ راهی برای کمک به شیعیان مظلوم وگرفتار ما در عربستان وجود نداره، همچنین الان کادر دیپلماتیک ما و خانواده ایشان و بعثه مقام معظم رهبری در عربستان حضور دارند، یعنی دو برابر ان چیزی که عربستان در ایران داشت. ضمن اینکه  این حمله به سفارت  عربستان تامین کننده منافع ملی ما نیست منبوده است.

[ 27 دی 1394 ] [ 19:55 ] [ آرمان ]
 

افسران - خون شیخ نمر دامن آل سعود را خواهد گرفت

[ 27 دی 1394 ] [ 19:55 ] [ آرمان ]

  تفاوت ایران و عربستان از نگاه کاریکاتوریست عرب
[ 27 دی 1394 ] [ 19:55 ] [ آرمان ]

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرامی اخبار داغ 20:30 به پیوندید:

https://telegram.me/bistu30

[ 27 دی 1394 ] [ 19:55 ] [ آرمان ]
تجاوز شناورهای رزمی آمریکا به آب های سرزمینی ج.ا.ا را در یک بسته راهبردی و هدفمند باید بررسی و تحلیل کرد.
 همزمانی تجاوز نظامی آمریکا با خارج شدن قلب نیروگاه هسته ای اراک که نشانه متوقف و معکوس شدن برنامه هسته ای ایران است، پیام کار آمدی راهبرد آمریکایی " تهدید، تحریم، تحقیر " را به طرف ایرانی و جهان منتقل می کند.
از سوی دیگر این اقدام تجاوزکارانه آمریکا ناظر بر راهبرد " سخت گیری به ایران در پسا برجام " هم می باشد که مجله آمریکایی فارین افرز در 23 آدر 1394 از آن رو نمایی کرده است.
در این چارچوب، طرف آمریکایی به دنبال ایجاد این ادراک و انتقال این پیام بود که حتی عمل به همه تکالیف از سوی ایران در برجام، باز هم با " سخت گیری، تجاوز و تحقیر " از سوی ایالات متحده در پسا برجام همراه خواهد شد.
آمریکایی ها از این طریق و به زعم خود، می خواستند پاسخ لازم به آز مایش موشک های ایرانی به ویژه موشک عماد را هم داده باشند.
 حالا با دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی و توقیف شناورهای رزمی آمریکا، آن هم در آستانه سخنرانی سالیانه اوباما، این واشنگتن است که پیام لازم را از تهران دریافت می کند.
- آمادگی رزمی نیروهای مسلح ایران
- اقتدار ایران در برابر هر گونه اقدام آمریکا و متحدان آن
-هوشمندی ایران در جنگ ادراکی و عملیات روانی استراتژیک
با این شرایط اکنون آمریکا ضمن تحقیر شدن در برابر ایران، باید برای آزاد سازی نظامیان متجاوز خود، همانند انگلیسی ها مجبور به گدایی از ج.ا.ا بشود   بعبارتی شده است.

[ 27 دی 1394 ] [ 19:55 ] [ آرمان ]

 

افسران - ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت

  ما منتظر تحقق این وعده امام خمینی هستیم که فرمودند: ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

[ 20 دی 1394 ] [ 22:34 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 153
بازدید هفته : 209
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 63821
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4