خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وجود جوانان بصیر و انقلابی، توطئه دشمن را نابود می‌کند امیر دریادار تورج حسنی مقدم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، در آیین اختتامیه  هیئت معارف جنگ  شهید سپهبد صیاد شیرازی ویژه کارکنان وظیفه مرکزآموزش شهدای وظیفه نداجا در سیرجان، جهاد و ایستادگی در مقابل دشمنان را از مؤلفه‌های یک جوان انقلابی دانست.

بیشتربخوانید:وجود جوانان انقلابی ، توطئه دشمن را نابود می‌کند

[ 18 اسفند 1397 ] [ 23:27 ] [ آرمان ]

فرمانده کل ارتش از منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) بازدید کرد امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی ، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در استان گیلان از منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) و تعدادی از یگان های مستقر در این استان بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش، در این بازدید ضمن دیدار صمیمانه با فرماندهان و کارکنان منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع)، آمادگی رزمی، تاکتیکی و عملیاتی یکان های این منطقه و یکان های تکاور دریایی را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتربخوانید:فرمانده کل ارتش از منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) بازدید کرد

[ 18 اسفند 1397 ] [ 23:27 ] [ آرمان ]

استخدام مشمولان وظیفه در دستگاه‌های دولتی چگونه است؟بسیاری از مشمولان خدمت وظیفه عمومی، در رابطه با امکان استخدام در دستگاه‌های دولتی سوالاتی دارند، که در این گزارش به تعدادی از آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

بیشتربخوانید:استخدام مشمولان وظیفه در دستگاه‌های دولتی چگونه است؟

[ 18 اسفند 1397 ] [ 23:27 ] [ آرمان ]

حمله دزدان دریایی به نفتکش ایرانی دفع شد بامداد روز گذشته یک فروند کشتی نفتکش ایرانی که مورد تعرض ۱۱ فروند قایق دزدان دریایی در محدوده تنگه باب المندق در خلیج عدن قرار گرفته بود با اقدام به موقع تیم تکاوران محافظ کشتی‌های تجاری مستقر در شصتمین ناو گروه نیروی دریایی از دست دزدان دریای نجات یافت.

[ 18 اسفند 1397 ] [ 23:27 ] [ آرمان ]

 بسیاری از مشمولان خدمت وظیفه، در رابطه با معافیت پزشکی حین خدمت سوالاتی دارند که در این گزارش به آن‌ها پاسخ داده شده است.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، سربازان در حین خدمت در صورت داشتن بیماری باید برای رسیدگی به وضعیت جسمی و روانی خود از طریق بهداری یگان خدمتی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:معافیت پزشکی حین خدمت سربازی چگونه است؟

[ 18 اسفند 1397 ] [ 23:27 ] [ آرمان ]

از سربازان خمینی تا  سربازان خامنه‌ای /

از سربازان خمینی تا سربازان خامنه‌ای/ در کجای تاریخ ایستاده‌ایم؟ + موشن گرافیک موشن گرافیک جذابی از تغییر معادلات منطقه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.

این موشن گرافیک "از سربازان خمینی تا سربازان خامنه‌ای/ در کجای تاریخ ایستاده‌ایم؟" نام دارد.

بیشتر بخوانید:در کجای تاریخ ایستاده‌ایم؟ + موشن گرافیک

[ 18 اسفند 1397 ] [ 23:27 ] [ آرمان ]

تایید لایحه افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی کارمندان از سوی شوریا نگهبان حمیدرضا حاجی‌بابایی از بررسی تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۹۸ در شورای نگهبان خبر داد.

وی افزود: شورای نگهبان هیچ ایرادی به تبصره ۱۲ نگرفته است و تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۹۸ در مورد افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان لشکری و کشوری دولت از سوی شورای نگهبان مورد تأیید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:تایید لایحه افزایش حقوق  ۴۰۰ هزار تومانی کارمندان

[ 18 اسفند 1397 ] [ 23:27 ] [ آرمان ]

از بحث های امنیتی بین کشورهای حاشیه خلیج فارس تا عبور مقادیر سنگین نفت و مشتقات گاز، همه و همه دست به دست هم داده تا این منطقه را همیشه در صدر توجه بازیگران منطقه ای و جهانی قرار دهد.

سپاه این بار از زیر آب به سراغ بیگانگان چشم آبی می‌رود/ «نهنگ» یا «فاتح»؛ اولین نشانه از تغییر دکترین در مقابله با تهدیدات کدام است؟ +عکس

زیردریایی و جنگ زیر سطحی از آن مباحث بسیار پیچیده، زمان و هزینه بر است که بسیاری از کشورهای جهان اصولاً سعی می کنند خیلی خود را وارد آن نکنند.

بیشتر بخوانید:جهش دکترین نظامی ایران در مقابله با تهدیدات

[ 18 اسفند 1397 ] [ 23:27 ] [ آرمان ]

بسیاری از مشمولان خدمت وظیفه عمومی، در رابطه با معافیت پزشکی حین تحصیل سوالاتی دارند که در این گزارش به آن‌ها پاسخ داده شده است.

بر اساس قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، طبق ماده ۱۰ آیین نامه، رسیدگی به تقاضای معافیت پزشکی مشمولانی که برابر قانون و آیین نامه اجرایی مربوط به تحصیل اشتغال داشته و از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند، پس از فراغت از تحصیل یا ترک تحصیل یا اخراج به عمل خواهد آمد، مگر در خصوص نقص عضو یا بیمار‌هایی که بر اساس ضوابط آیین نامه و پیوست آن، مقطع تحصیلی در آن اثر نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:دریافت معافیت پزشکی  حین تحصیل چه شرایطی دارد؟

[ 18 اسفند 1397 ] [ 23:27 ] [ آرمان ]
کدخدایی

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین بررسی‌های لایحه بودجه سال ۹۸ در این شورا گفت:

شورای نگهبان با توجه به آن که از سه‌شنبه هفته گذشته جلساتی را به صورت فوق‌العاده تا اذان مغرب پنج‌شنبه و در چند نوبت لایحه بودجه را بررسی کرد، امروز صبح نظر غیررسمی خود را برای مجلس ارسال کرد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در قالب ۱۹ بند ایرادات خود را برای مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است، بیان کرد:

بیشتر بخونید:۱۹ ایراد بودجه‌ای شورای نگهبان به مجلس ارسال شد

[ 18 اسفند 1397 ] [ 23:27 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 153
بازدید هفته : 210
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 63822
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4