خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شهید باصره

پیکر تکاور شهید «امیر باصره» دومین شهید حادثه برخورد ناو دماوند با موج شکن ساعتی پیش بعد از 16 روز جستجو در دریا کشف شد.

 پیکر تکاور شهید ناوبان دوم «امیر باصره» که ۱۶ روز پیش درحادثه برخورد ناو دماوند باموج شکن در بندرانزلی به شهادت رسیده بود ساعتی پیش در دریا پیدا شد.

در این حادثه علاوه بر شهید امیر باصره، شهید ناوسروان «بیژن زارع» نیز از تکاروان نیروی دریایی در جریان امدادرسانی به فیض شهادت نائل شد که پس از یک هفته جستجو پیکر وی پیدا، تشییع و تدفین شد.

ناوشکن دماوند چهارشنبه ۲۰ دی با موج شکن انزلی برخورد کرد و آسیب دید.

گفتنی است دو نفر دیگر نیز در این حادثه دچار آسیب دیدگی شدند که تحت درمان قرار گرفتند.

زمان وداع و تشییع پیکر شهید « امیر باصره» متعاقبا اعلام می شود.

[ 9 بهمن 1396 ] [ 1:16 ] [ آرمان ]

خودروی زرهی مین‌کوب

خودوروهای مین‌کوب برای پاکسازی میادین مین به‌کار می‌روند و در مقابل انفجار انواع مین‌ها مقاومند.

 پاکسازی میادین مین، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی یگان‌های عملیاتی در صحنه نبرد و حتی پس از آن است. در یک میدان مین معمولا از انواع مختلف مین‌های ضد نفر، ضد خودرو و ضد تانک به صورت همزمان  و در کنار سایر تله‌های انفجاری و موانع متعدد برای سد کردن پیشروی نیروهای دشمن استفاده می‌شود.

http://javaninews.ir 

 

[ 9 بهمن 1396 ] [ 1:16 ] [ آرمان ]
فیضیه قم

سفارت پیشنهاد یک تبادل شاگرد را کرده است. به طوری که تحت طرح فولبرایت یک یا دو شاگرد پیشرو مترقی٬ را از مدرسه فیضیه در قم، به یک مدرسه مناسب آمریکایی برای دو سال منتقل کنند.

 

 http://javaninews.ir 

 

[ 9 بهمن 1396 ] [ 1:16 ] [ آرمان ]

مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت گفت:شرکای خارجی زنجانی گفته اند حاضر هستند با شرایطی بدهی او را پرداخت کنند.

شرکای خارجی زنجانی در راه ایران برای پرداخت بدهیسید علی اصغر هندی مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت ؛در خصوص آخرین وضعیت پرداخت   بدهی بابک زنجانی به شرکت نفت اظهار کرد:اخیرا شرکای بابک زنجانی یک بار دیگر اعلام آمادگی کردند تا برای پرداخت بدهی بابک زنجانی سفری به ایران داشته باشند.

وی با بیان اینکه  هنوز زمان سفر شرکای خارجی زنجانی به کشور معلوم نیست، ادامه داد:شرکای خارجی زنجانی گفته اند حاضرهستند با  شرایطی بدهی او را پرداخت کنند.

وی در خصوص اینکه در گذشته یکی از شروط شرکای زنجانی برای پرداخت بدهی، آزادی زنجانی بود، بیان کرد: تصمیم برای آزادی زنجانی بر عهده وزارت نفت نیست و قوه قضاییه باید در خصوص آن تصمیم گیری کند.

مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت در رابطه با فروش اموال داخل کشور زنجانی گفت: تا کنون مقدار ناچیزی از اموال زنجانی در داخل کشور به فروش رفته است و روند به مناقصه گذاشتن مجدد اموال به مرور زمان انجام می شود.

انتهای پیام/

[ 9 بهمن 1396 ] [ 1:16 ] [ آرمان ]

درگیری سپاه پاسداران با یک تیم تروریستی داعش در غرب کشور

 روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه اعلام کرد : با رصد دقیق اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تیم تروریستی ۲۱ نفره از گروهک تکفیری داعش که در منطقه غرب کشور وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند، تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند و سرانجام صبح امروز درگیری با آنها آغاز شد.

در این اطلاعیه افزوده شده است : در این درگیری که با همکاری سربازان امام زمان (عج) همچنان ادامه دارد تاکنون اکثریت اعضای تیم، توسط رزمندگان دلاور و شجاع قرارگاه نجف دستگیر شده اند.

انتهای پیام/

[ 9 بهمن 1396 ] [ 1:16 ] [ آرمان ]

آیت الله خامنه‌ای در پیامی به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تأکید کردند: جوان دانشجو باید زمان کنونی و تحولات آن را بشناسد.

جوان دانشجو باید خود را آماده تحولات و انتظارات زمان کنونی کند حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تأکید کردند: جوان دانشجو باید زمان کنونی و تحولات آن را بشناسد و خود را آماده سازد.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح امروز حجت‌الاسلام اژه‌ای آن را در مرکز اسلامی امام علی(ع) در وین قرائت کرد، به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جوانان عزیز دانشجو

زمان کنونی و تحوّلات آن، انتظاراتی از جوانان را تعریف می‌کند که در دوران‌های گذشته وجود نداشت یا شناخته نبود. جوان دانشجو باید آن تحولات و این انتظارات را به درستی بشناسد و خود را آماده سازد. انجمن‌های اسلامی و فضای دینی در آن، می‌تواند در این آمادگی، شما را یاری دهد. نقطه‌ی اصلی آن است که کار را برای خدا و به شوق انجام وظیفه بکنید. اگر این توفیق را یافتید هدایت الهی هم به کمک شما خواهد آمد ان‌شاءالله.

سعادت همه‌ی شما را از خداوند متعال خواهانم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۴/ بهمن‌ماه/ ۱۳۹۶

انتهای پیام/ 

[ 9 بهمن 1396 ] [ 1:16 ] [ آرمان ]
فرماندار تهران

فرماندار تهران خبر از تعویق دو ساعته آغاز کار کارمندان در ادارات دولتی استان تهران خبر داد .

 فرهادی فرماندار تهران اعلام کرد با توجه به بارش برف و اخلال در تردد شهروندان ، تصویب شد که کار ادارات استان تهران در روز یکشنبه با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۱۰ صبح آغاز شود .

[ 9 بهمن 1396 ] [ 1:16 ] [ آرمان ]
 لاریجانی  نمایه

روسای ۱۳ دانشگاه کشور در نامه‌ای به رئیس مجلس نکاتی را درباره عدم افزایش حقوق اعضای هئیت علمی در سال آینده متذکر شدند.

 روسای ۱۳ دانشگاه سطح یک کشور در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس نکاتی را درباره مصوبه کمیسیون تلفیق درباره عدم افزایش حقوق اعضای هیئت علمی در سال آینده متذکر شدند.

در این نامه آمده است: احتراماً، همچنانکه استحضار دارید، سرمایه‌های معنوی و انسانی، ارزشمندترین سرمایه‌های هر کشور است. از اینرو عموماً مدیریت کلان کشورها کوششی فراگیر و تلاشی خستگی‌ناپذیر برای حفظ و پاسداشت این سرمایه‌ها در کنار دیگر سرمایه‌های خود به کار می‌بندند. در این میان بی‌شک متخصصان، فرهیختگان و نخبگان به‌ویژه اعضای هیئت علمی به عنوان مرجعیت علمی در شمار برجسته‌ترین سرمایه‌های معنوی و انسانی کشورند که نگهداشت جایگاه و حفظ حرمت آنان تأثیری بسزا در ایجاد انگیزه و تداوم کیفی عملکرد آنها دارد.

http://javaninews.ir 

[ 9 بهمن 1396 ] [ 1:16 ] [ آرمان ]

عکس روز نشنال جئوگرافیک متعلق به بازی توله سگ‌های وحشی(wild dog) در جنوب آفریقا است.

[ 9 بهمن 1396 ] [ 1:16 ] [ آرمان ]

علی واعظ

نقش آفرینی کلیدی این تحلیل‌گر جوان در جریان مذاکرات، دسترسی او به تیم‌های مذاکره کننده، ارتباط تنگاتنگ او با دولت‌های غربی همه حیرت‌انگیز است و حکایت از آن دارد که واعظ یک مهره عادی نبود.

http://javaninews.ir 

[ 9 بهمن 1396 ] [ 1:16 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 63873
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4