خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرماندهان ارتش آمریکا جلوی اقدام نظامی علیه ایران را گرفتند/ باید آماده باشیم

؛سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه، 31 تیر) در جلسه شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردم‌محور بوده است و مردم همواره پای کار انقلاب ایستادند و این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: براساس قانون اساسی، جمهوریت نظام در کنار اسلامیت نظام از هم تفکیک ناپذیر هستند، جنگ به‌عنوان بزرگترین اتفاقی که در چهل سال گذشته اتفاق افتاده است، حادثه‌ای چشم‌گیر بود و اگر مردم نبودند و به آن وارد نمی‌شدند، با حمایت‌هایی که استکبار از صدام می‌کرد، حتما جنگ به شکست منجر می‌شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بهترین کاری که در زمان جنگ انجام شدند، آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی بود که بخش زیادی از بدنه رزمی ما را تشکیل می‌دادند.

[ 2 مرداد 1397 ] [ 6:29 ] [ آرمان ]

شگفتی خبرنگار بی بی سی از محبوبیت ایران و رهبر انقلاب در عراق +عکس

 نفیسه کوهنورد، خبرنگار بی بی سی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، به محبوبیت و نفوذ جمهوری اسلامی و نصب تصاویر فراوان حضرت آيت الله العظمی سيد علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر انقلاب در شهر بصره عراق اعتراف کرد.

این در حالی است که در روزهای اخیر رسانه های ضد انقلاب با انتشار فیلم هایی از تظاهرات مردم بصره که در اعتراض به وضعیت بد معیشتی انجام شد مدعی بودند مردم این شهر با حضور ایران در عراق مخالف بوده و جمهوری اسلامی در بین آنان محبوبیت ندارد.

[ 2 مرداد 1397 ] [ 6:29 ] [ آرمان ]

تیم ملی والیبال نشسته ایران با شکست تیم بوسنی قهرمان مسابقات جهانی هلند شد.

مردان والیبال نشسته ایران بر بام جهان ایستادند تیم ملی والیبال نشسته ایران در فینال رقابت های قهرمانی جهان در هلند امروز یکشنبه از ساعت ۱۹ به وقت تهران به مصاف تیم بوسنی رفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد حریف قدیمی خود عبور کند و برای هفتمین قهرمان جهان شود و این در حالی است که پیش از این تیم ملی والیبال نشسته ایران در سال ۲۰۱۰ در کشور آمریکا توانسته بود عنوان قهرمانی را کسب کند.

[ 2 مرداد 1397 ] [ 6:29 ] [ آرمان ]

تجاوز نظامیان صهیونیست به خاک لبنان و دست زدن به اقدامات تحریک‌آمیز

 به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تحریک آمیز خود در مرز‌های لبنان، ضمن عبور از خط مرزی، با استفاده از بلدوزر شروع به حفاری کردند.

منابع لبنانی اعلام کردند شماری از نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی با عبور از خط مرزی در منطقه میس الجبل در جنوب لبنان وارد خاک لبنان شدند.

این منابع به نقل از ستاد تبلیغات جنگ اعلام کردند این گروه شامل ده نظامی و سه بلدوزر با عبور از خط مرزی، تحت حمایت نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی شروع به حفاری کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بار‌ها با عبور از نوار مرزی دست به انجام اقدامات تحریک‌آمیز زده‌اند. این در حالی است که چنین اقداماتی نقض قطعنامه‌های شورای امنیت در خصوص آتش‌بس است.

انتهای پیام/

[ 2 مرداد 1397 ] [ 6:29 ] [ آرمان ]

همزمان با ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه، فرماندهان گروه‌های تروریستی در جنوب این کشور به سمت سرزمین‌های اشغالی در حال فرار هستند.

فرار فرماندهان گروه‌های تروریستی در جنوب سوریه به سمت سرزمین‌های اشغالی همزمان با ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه و تنگ‌تر شدن حلقه محاصره بر تروریست‌ها، شماری از فرماندهان گروه‌های تروریستی در جنوب سوریه با چراغ سبز رژیم صهیونیستی، وارد سرزمین های اشغالی فلسطین شدند.

شبکه اخبار الرقة (RNN) در صفحه خود در فیسبوک نوشت... معاذ نصار، فرمانده تیپ فرسان الجولان، احمد النحس، فرمانده گردان های سیف الشام، علاء الحلقی، فرمانده ارتش ابابیل و ابو راتب نصار، فرمانده تیپ فرسان الجولان صبح امروز به سمت ارتش رژیم صهیونیستی فرار کردند.

انتهای پیام/

عاقبت وطن‌فروشی معارضان سوری

[ 2 مرداد 1397 ] [ 6:29 ] [ آرمان ]

 

مرزبان

ذوالفقاری گفت: اگر کشورهایی که مقر تروریست‌ها در آنجا وجود دارد با تروریست‌ها برخورد نکنند، مقرهای تروریست‌ها در "جدار مرز" را هدف قرار می‌دهیم.

 حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور درباره ناامنی‌های اخیر در مناطق شمالغرب و جنوب شرق کشور، گفت: عقبه این گروه‌های تروریستی در برخی کشورهای همسایه است و ما به مسئولین این کشورها اعلام کرده‌ایم که خودشان با این تروریست‌ها برخورد کنند و اگر آنها این کار را انجام ندهند، ما برای تامین امنیت کشورمان ناچار خواهیم بود مقرهای تروریست‌ها در جدار مرز را مورد هدف قرار بدهیم.

[ 2 مرداد 1397 ] [ 6:29 ] [ آرمان ]

وحدت ملت رویای تسخیر چند روزه کشور توسط صدام را به باد داد امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین رونمایی از کتاب «مجاهدت ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس» که صبح امروز دوشنبه ۱ مردادماه در سالن همایش های ستاد ارتش برگزار شد، بابیان اینکه در روزهای آغازین جنگ تحمیلی به دلیل گذشت تنها نوزده ماه از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی نظامی آماده، منسجم، آموزش دیده و تجهیزات قوی و کارآمد در اختیار نداشتیم، اظهار کرد: رهبری امام خمینی، پشتیبانی ملت انقلابی و غیرت و شرف نیروهای نظامی و وحدت ملت رویای تسخیر چند روزه کشور توسط صدام و پشتیبانانش را به آرزوی دست نیافتنی برای آن ها تبدیل کرد و بر باد داد.

[ 2 مرداد 1397 ] [ 6:29 ] [ آرمان ]

هر نوع تهدیدی را در همان سطح پاسخ قاطع خواهیم دادمراسم افتتاح خط تولید موشک هوا به هوای فکور امروز دوشنبه 1 مردادماه  با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با تبریک دهه کرامت و فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: خداوند منان را شاکریم که به حول و قوه الهی متخصصان و دانشمندان متعهد و انقلابی سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح توانستند با وجود تحریم ها، پس از اتمام طراحی، ساخت و آزمون شلیک موفق  موشک فکور در سال 96، اینک خط تولید آن را با استفاده از توانایی ها و ظرفیت های بومی راه اندازی کنند.

قاطعانه به هر نوع تهدیدی پاسخ خواهیم داد

[ 2 مرداد 1397 ] [ 6:29 ] [ آرمان ]

رئیس‌جمهور روحانی روز یکشنبه گذشته طی سخنانی در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، با اشاره به صحبت‌های قبلی خود درباره ماجرای «صادرات نفت» گفت:

می‌گویند نمی‌گذاریم نفت ایران صادر شود و خیال می‌کنند وقتی ما می‌گوییم هنگامی که نفت ایران صادر نشود، هیچ کس نمی‌تواند نفت صادر کند به دنبال بستن تنگه هرمز هستیم در صورتی که راه‌های فراوانی وجود دارد و بستن تنگه هرمز روش ساده آن است، اما "بسیاری تنگه‌های دیگر" برای این کار در اختیار داریم.

 رئیس‌جمهور همچنین خطاب به آمریکایی‌ها و در پاسخ به اینکه آنها گفته‌اند، نمی‌گذاریم نفت ایران صادر شود، اظهار داشت:

آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه و امنیت مسیر کشتیرانی در طول تاریخ هستیم، با دم شیر بازی نکن، پشیمان کننده است. شما فکر می کنید ایران این قدر ضعیف است که اجازه دهد که شما به خواسته و به اهداف‌تان برسید؟

غیر از هرمز کدام «تنگه دیگر» را می‌توانیم، ببندیم؟!/

[ 2 مرداد 1397 ] [ 6:29 ] [ آرمان ]

«حمیدرضا جلایی‌پور»، فعال چپ و از استادان اصلاح‌طلب طی یادداشتی درروزنامه دولتی ایران که با عنوان «شش پیشنهاد کوچک به جناب روحانی» منتشر شد، مقولاتی را برای حل مشکلات یا به عبارت خود «عبور از بحران»! عنوان کرده و خواستار پیگیری آن از سوی قوه قضائیه و یا یک گروه تحقیقی شده است.

پیشنهاد جلایی‌پور برای حل مشکلات؛

[ 2 مرداد 1397 ] [ 6:29 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 153
بازدید هفته : 239
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 63851
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4