خاکریز سایبری

خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





افسران - یادگار امام سلام  ای کاش....

 این ایام سالگرد عروج ملکوتی امام راحل هستیم دیشب توفیق پیدا کردم برای زیارت وتجدید عهد با با آرمان های امام عزیز, با خانواده به زیارت مرجع شریف امام نائل شدم وقتی وارد صحن اصلی  شدیم   با یک صحنه ناباوری مواجه شدم  دیدم اکثر  زائرین مرقد حضرت امام بجای اینکه نگاهشان به قبر مطهر ومبارک امام باشد به نقشه ونگار وتجملات  وتزئینات  دوختند  بودند بعبارتی سر به هوا شده بودند.حالا سوال از نوه بزرگوار امام ,جناب سید حسن  این  است
امام ما خود را خادم مستضعفان میدانست قضیه این کاخی که براش ساختید چیه

آیا واقعا امام راضی به این تجملات هست آیا  این تجملات با ارمانی امام در تضاد نیست .آیا..... فقط می توان بگویم  سید بزرگوار, امام  ساده زیست  به همه ما سفارش موکد داشتند که بیدار باشیم تا در  دست شیطان های جن وانس گرفتار نشیم  وخلاصه آیا در بنای این مجلل و اشرافگونه به این دستور امام  التفات داشتی  نکند دستی مرموزی بخواهند با دست نوه  امام چهره نورانی امام  رابه نسل جوان پرسشگر امروز, مشوش نشان دهند  واگر چنین اتفاقی بیافتد بدانید  نه تاک خواهد ماند نه تاک نشان پس بهوش باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 14 خرداد 1395 ] [ 22:5 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4